Update. Golf med mera..

Yes!
Där satt den! Kom 5a på golftävlingen på SBGK igår och är riktigt nöjd över det ändå. Fast snacka om att det tog väldigt lång tid att spela hela rundan. Exakt 5 timmar vilket är minst fyrtio minuter långsamt tycker jag. Blir lätt så när man har de i A-klassen med eftersom de alltid måste "håla ut" på varje hål = mycket letande av bortslagna bollar överallt. Fick välja pris och valde en frukost servis i keramik bestående av 2 stora tekoppar, 2 skålar och en bricka. Frågan är nu förstås bara var tusan jag ska ställa undan det. Börjar bli lite trångt i alla skåpen.


Usch för CSN och svensk byråkrati på hög nivå. Först skickar man ansökan om studiemedel, får besked att man får det och sen har jag lämnat studieförsäkran. Självklart måste man vänta på att de får besked av universitetet att man är registrerad på kurser man ska läsa. Tycker jag redan borde vara det eftersom det är 2 kurser jag har kvar. Får bege mig till skolan idag och prata med rätt folk. Blir dessutom fika med ekonomer tror jag också och eventuellt prata med folk jag känner. Vadå eventuellt? Det är väl halvt obligatoriskt om jag springer på någon. ;-)

Statistik och C-uppsats har jag kvar = värsta kurserna inom hela ekonomprogrammet ungefär. Tur att jag har powerpoint-bilder att printa ut så jag kan förstå vad lärarn pratar om.


Dags att vakna nu!
Ma höres :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0