Diverse grejs

Tjoho så var det dags igen!

Sommarvärmen har bestämt sig för att göra minst ett veckolångt uppehåll nu vilket jag ju självklart inte gillar. Bara den kommer tillbaka inom kort så jag slipper ta på mig tvångströja lagom till skolan drar igång igen i höst. I och för sig blir det skönt med svalare väder eftersom min lägenhet definitivt inte kommer vara en bastu längre. Vädrar dygnet runt och ändå varmt som bara den.

Brorsan är i Japan nu på semester. Jag vill också nånstans utanför avlånga landets gränser fast det får jag ta sen då jag har en inkomst. Gärna nånstans där det är varmt förstås.

Helgen kommer spenderas ute i byn jag växte upp i eftersom det är X antal födelsedagar som ska klaras av inklusive min egen. Nu undrar väl säkert någon varför den inte firas med fest och utgång? Fyller år på söndag så det får förklara saken tills vidare ;-)

Golfat har jag självklart gjort också och idag gick det riktigt riktigt bra! Sänkte mitt hcp med två slag till 26,0! På tiden, efter några rundor tidigare kändes det som att det var dags nu. Fler sänkninga är att vänta självklart!

Börjar förresten fundera lite över politikernas försök att få till fred mellan israeler och palistinier. Om man ska lita till nyhetsrapporteringen känns det som att israelerna inte vill ha fred. Fler bosättningar som planeras etc.. Detta ska givetvis inte tolkas på tokigt sett utan är bara hur jag uppfattat medias rapportering. Men men, tänker inte säga mer än så.

Ma höres

Kommentarer
Postat av: Martin

jag vill också golfa! :D

2009-07-06 @ 20:51:47
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Martin

det var inte ofta du skrev heller :P

2009-07-07 @ 19:11:36
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0