Superbt! Stockholm - Arlanda

Tjohej!
Snacka om en kalaskväll igår! Bowling och grillbuffé som redan tidigare nämnt. Riktigt riktigt nice! Nog för att jag dräpte massa klot i rännorna istället för att träffa käglorna och kom sist. Spelar ingen roll. Var stämningen som räknades helt klart. Maten var kalasgod också. Den som vill veta får fråga. Lägg till bowlingarm på köpet så kan jag definitivt summera det hela till en toppenkväll.
Stockholm - Arlanda går på tv ikväll igen. Det ser jag självklart fram emot väldigt mycket. Att jobba där på Arlanda är definitivt något jag själv skulle vilja utan tvekan. Resenärer fyllda av förväntan, glada och ivriga inför sina semestrar eller andra resor. Lägg till folk från andra länder och kulturer så får vi ett ställe som jag garanterat skulle trivas hur bra som helst på. Just det hela med att träffa nytt folk, ge högkvalitativ service samt bjuda på det "lilla extra" som man säger.
Programmet skildrar, för de som inte vet, vardagen för de anställda på Arlanda. Gillar de flesta av personerna som är med! Härliga personer! Har blivit en del skratt framför min TV. Säsong två inspelat i somras är det som går nu. Minst sagt riktigt intressant.
Åter till plugget nu!
Au revoir

Kommentarer
Postat av: det du!

AAaaah, alltid tänkt kolla på det, men det blir liksom aldrig av... så typiskt =P

2009-10-28 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0