Raft race ending with rotten fish

Så var det dags igen. Det årliga flottracet för de nya studenterna gick av stapeln idag och byggprogrammet var de som gick segrande ur det hela med sport tech som tvåa. De som vunnit de senaste åren om inte minnet sviker alltför allvarligt just nu.
De internationella kom åtta vilket är bra också med tanke på hur många som var med och av de som tog sig i mål var sjuksyrrorna sist. Tråkigt var att socionomerna var tvungna att bryta även fast de låg klart sist på grund av att någon icke namngiven person tillhörande okänt program bestämde sig för att sabotera genom att dumpa en burk surströmming på dem. Hur man kan va så korkad är hundra procent bortom min förståelse. Helt iq-befriat. Surströmming både luktar fruktansvärt och smakar ännu värre. Får ju kväljningar bara jag tänker på det. Huvva huvva.

Ikväll blir det fest på campingen igen! Ska bli kalasroligt! En från Polen och en från Frankrike tror jag det är fyller år i helgen eller precis efter. Är inte hundra säker på vilket. Hoppas jag hittar nånstans att sova.. Att gå 5-6 kilometer i mörkret efter man druckit x mängd alkohol är ingen höjdare. Bättre med taxi. Lär anlita Taxi Östersund i vanlig ordning.
En från Kamerun verkar planera att supa ner mig ikväll. Ska se till att den planen misslyckas med 1000% marginal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0