På tiden igen?!

Dags att återuppta själva bloggandet nu efter X antal månaders uppehåll. Kan det vara ett halvår som gått sedan sist tro?

Senaste halvåret har varit lite konstigt av och till. Plugg, tenta i statistik avklarad (4:e försöket), flytt, vinterkyla, krånglande bil etc. Need I say more? Bara uppsatsen, vilken jag jobbar på nu, kvar innan jag är utbildad ekonom med kandidatexamen. Ser fram emot det och ska jobba på av sällan skådat slag. Måste bli klar någon gång så jag på allvar kan börja jobba vilket jag verkligen känner en rejäl vilja för nu.

Våren kommer bli rolig också! Brorsan kommer snart upp och hälsar på här, dansweekend, dansgalor, vår, värme i den mån det bjuds bland annat. Grett efter en kall vinter. Utan att ha frusit ska sägas. Bilen fungerar igen också. Snacka om frihet!

Ses i universitetets bibliotek! :-)

Avslutar med en bild från när jag var i Istanbul 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0